niedziela, 21 sierpnia 2016

#22 Błękitni Stargard





 

 


 
 




Pierwszy zespół na moim blogu i jedna z ciekawszych historii.O Błękitnych Stargard,Polska usłyszała 17 marca 2015 roku kiedy to wyeliminowali z Pucharu Polski Cracovię 4:0 w dwumeczu.1 kwietnia zespół ze Stargardu wygrał z obecnym wtedy Mistrzem Polski Lechem Poznań 3:1.Niestety w meczu na wyjeździe przegrali 5:1 i odpadli.Fakt że nei zasłużyli na to i zdecydowanie role swoją miał sędzie to należy się uznanie za walkę i za bramki przeciwko tak dobrym drużyną.3 maja odbył się dzień z drużyną Błękitnych Stargard na rynku staromiejskim.Choć planowałem się tam udać to poszedłem tam tylko i wyłącznie z nudów.Zobaczyłem że wszyscy biegają z kartkami i piłkami prosząc o podpisy.A ja sam jak palec bez niczego usiadłem na ławce i patrzałem dookoła.Spotkałem kolege który powiedział mi że rozdają albumy w których można zbierać podpisy(zdjęcia 3,4,5,6).Uznałem że trochę ich nazbieram.Udało mi się zebrać wszystkich.Następnie rzucali ze sceny piłeczki tenisowe,ci co złapali brali udział w quiz`ie odnośnie klubu.Nawet się nie wyrywałem aby ją złapać.Kilkanaście minut później spotkałem swojego wujka:
-Łukasz masz tą piłeczkę i idź na scenę.
-Wujek nie wiem czy dam rade w tym quiz`ie.
-Idź,na pewno lepiej ci pójdzie niż mi.
Nie mając w sumie wyjścia wzięłem tę piłęczkę i udałem się na scene.Ku mojemu ździwieniu wygrałem,odpowiadając dobrze na wszystkie 5 pytań.Zapamiętałem tylko trzy "Czym oprócz piłki zajmuje się Tomasz Pustelnik" odpowiedź to strażak,"W którym roku założono klub" odpowiedź to 1945 i "W jakim klubie z Estraklasy grał Radek Wiśniewski" odpowiedź to Pogoń Szczecin.Dostałem piłkę z autografami(zdjęcie 1) i torbę w któej były wizytówki,proporczyk i naklejki.Kazali mi poczekać i przyszedł chłopiec który wygrał w jakimś innym konkursie.Był rzut monetą(kompletnie nie wiedziałem co się dzieje) ja zawsze wybieram orła,teraz kazali jemu wybrać i on wybrał orła...a wypadła reszka.Jeżeli mnie by zapytali to bym przegrał(nie wierze że to przypadek) i wtedy ktoś przyniósł mi voucher(zdjęcie 7) ja czytam a tam "...śniadanie z zawodnikiem Błękitnych na antenie Radia Stargard".Jak się okazało dzięki tej monecie oprócz piłki z podpisami wygrałem śniadanie z zawodnikiem Błękitnych Stargard które zostanie wyemitowane w radiu(zdjęcie 10).Zszedłem ze sceny taki zszokowany i od razu podbiegł do mnie jakiś facet z Radia Stargard i poprosił o wywiad.Opowiedział mu że chciałbym aby był to Tomasz Pustelnik i dlaczego.Nie wierzyłem w to co się dzieje,przyszedłem bez niczego a wychodze z nagrodami.Do śniadania doszło 23 maja w restauracji Tajemniczy Ogród.Niestety Tomasz Pustelnik doznał kontuzji i nie mógł się zjawić,co najgorsze nie mogłem wybrać następcy tylko losowo wybrali organizatorzy i padło na Bartka Zdunka(zdjęcie 11).Rozmawialiśmy co wszystko było puszczone w radiu,potem poszliśmy do kuchni gdzie musieliśmy przygotować sałatkę z arbuza i fety.Bartek Zdunek naprawdę w porządku i cieszę się że miło spędziłem tamten czas ale niedosyt niestety pozostaje.14 czerwca odbył się kolejny dzień z klubem,tym razem na stadionie.Również się tam udałem i zdobyłem autografy na kartach(zdjęcie 2) i zrobił sobie zdjęcie z Tomaszem Pustelnikiem(zdjęcie 8) i Maciejem Liśkiewiczem(zdjęcie 9).Na piłce,kartach i w albumie mam następujące podpisy:
Trener:Krzysztof Kapuściński
II Trener:Jarosław Piskorz
Kierownik Drużyny:Marcin Sawczak
Bramkarz:Marek Ufnal
Bramkarz:Andrzej Budnik
Obrońca:Patryk Baranowski
Obrońca:Ariel Wawszczyk
Obrońca:Tomasz Pustelnik
Obrońća:Maciej Liśkiewicz
Obrońca:Łukasz Kosakiewicz
Pomocnik:Piotr Wojtasiak
Pomocnik:Bartłomiej Poczobut
Pomocnik:Wojciech Fadecki
Pomocnik:Oskar Fijałkowski
Pomocnik:Paweł Duda
Pomocnik:Rafał Gutowski
Pomocnik:Bartłomiej Zdunek
Pomocnik:Bartosz Flis
Pomocnik:Wojciech Baszak
Pomocnik:Maciek Więcek
Pomocnik:Andrzej Kotłowski
Napastnik:Radosław Wiśniewski
Napastnik:Robert Gajda
Napastnik:Sebastian Inczewski
Napastnik:Kamil Zieliński
Napastnik:Krzysztof Filipowicz
Napastnik:Michał Magnuski

Zdobyte:Osobiście
Czekałem:-
Stan:Oryginalny
Z dedykacją:NIE
Ocena:4-ważne

4 komentarze: