sobota, 30 grudnia 2017

#78 Legia Warszawa

Legia Warszawa – polski klub piłkarski z siedzibą w Warszawie, występujący w Ekstraklasie. Od lat 90. XX wieku zajmuje 1. miejsce w tabeli wszech czasów Ekstraklasy, będąc zarazem jednym z najbardziej utytułowanych polskich klubów piłkarskich na arenie międzynarodowej (m.in. półfinalista Pucharu Europy Mistrzów Krajowych 1969/1970 i Pucharu Europy Zdobywców Pucharów 1990/1991, a także ćwierćfinalista Ligi Mistrzów 1995/1996).Dostałem następujących zawodników;Guilherme(ur.1991-SC Braga,Gil Vincente,Legia Warszawa,od stycznia Benevento),Artur Jędrzejczyk(ur.1987-Korona Kielce,Dolcan Ząbki,FK Krasnodar,Legia Warszwa),Michał Kucharczyk(ur.1991-Legia Warszawa od 2009),Miroslav Radović(ur.1984-Partizan,Hebei China Fortune,Legia Warszawa).Wysłałem do Legii karty Panini,niestety do mnie nie wróciły a przyszły jedynie te karty klubowe ale lepsze to niż nic.


Zdobyłem:Listownie
Czekałem:335 dni
Stan:Oryginalny
Z dedykacją:NIE
Ocena:4-Ważny

5 komentarzy:

  1. Gratulacje :D
    http://zgrafy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje, też czekam na legie prawie pół roku👍
    Co powiesz na wzajemne dodanie swoich blogów do polecanych?

    http://agrafy-kamila.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń