wtorek, 21 czerwca 2016

#8 Arutr Barciś


Artur Barciś urodził się 12 sierpnia 1956 roku w Kokawie.Polski aktor teatralny,filmowy,telewizyjny oraz dubbinowy,reżyser teatralny.Znany przede wszystkim z roli Tadeusza Norka w serialu "Miodowe Lata".

Jeden z 3 podpisów które mnie dzisiaj zaskoczyły w skrzynce.Bardzo miło że pan Artur znalazł dla mnie czas.Pamiętam go bardzo dobrze z Miodowych Lat.Tego serialu przecież nie da się nie znać.Kojarze też kilka odcinków z "M jak miłość" więc jakieś pojęcie panie Arturze posiadam.Jedyny minus to że nie jestem do końca pewien czy to nadruk czy orginał jednak wydaje mi się że jest odręcznt podpis.

Zdobyty:Wypełniając formularz na oficjalnej stronie
Czekałem:6 dni
Stan: Oryginał choć nie jestem pewien
Z dedykacją: Tak
Ocena: 3-Spoko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz