czwartek, 16 czerwca 2016

#4 Krzysztof "Diablo" Włodarczyk

#4 Krzysztof "Diablo" Włodarczyk

Krzysztof Diablo Włodarczyk-(urodzony 19 września 1981 roku w Warszawie).Polski bokser,były mistrz świata organizacji WBC oraz były mistrz świata organizacji IBF w kategorii junior ciężkiej.

Krzysztof Włodarczyk to osoba którą naprawdę szanuje i lubię a zwłaszcza jego sposób walki.Byłem jego fanem w sumie od małego.Nie było to może nie wiadomo jakie kibicowanie ale wiedziałem kto to jest i walki pamiętałem.Autograf zdobyłem na lotnisku w Gorzowie Wielkopolskim.Co najlepsze "Diablo" leciał w jednym samolocie z moją mamą która postanowiła pójść po autograf.Gdy doszła do przedziału w którym się znajdował okazało się że śpi.Podczas odbierania mamy z tego lotniska przeszedł koło nas więc postanowiliśmy podejść i porozmawiać.Bokser spytał czy mamy miejsce w samochodzie ponieważ musi się dostać do znajomych a nie ma jak.Możecie nie wierzyć ale tak właśnie było.Najgorsze w tym wszystkim było to że w aucie nie było wolnego miejsca.Wychodzi na to że niewiele brakowało a bym jechał razem z mistrzem świata.Widocznie los chciał inaczej...

Zdobyty: osobiście
Czekałem: -
Stan: oryginalny
Z dedykacją: Tak
Ocena: 3-Spoko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz