czwartek, 16 czerwca 2016

#5 Hulk Hogan


Hulk Hogan(ur.11 sierpnia 1953 roku w Augusta)-amerykański zawodowy zapaśnik oraz aktor.Jako zapaśnik występował w WWE,WWC,New Japan Pro Wrestling,American Wrestler Association oraz Total Nonstop Action Wrestling.Zagrał również w takich filmach jak Rocky III,Pan Niania,Wyspa Piratów,Szklanką po łapkach czy w serialu Strażnik Texasu.

Autograf dostałem w prezencie od dziadka który spotkał Hulka na targach samochodowych w Koln w Niemczech.Fanem Hulka Hogana w sumie byłem odkąd po raz pierwszy zobaczyłem go w Rockym.Według mnie z jego wszystkich filmów ta rola była najlepsza.Gromoustnego zapamiętałem dość wnikliwie chociaż Pan Niania i Szklanką po łapkach również było niezłe.Oczywiście jako były fan WWE nie mogłem tego pana nie znać.Jest to prawdziwa legenda Wrestlingu i dlatego jestem zachwycony posiadaniem czegoś takiego.

Zdobyty: w prezencie
Czekałem: -
Stan: oryginalny
Z dedykacją: Nie
Ocena: 5-Bardzo Ważny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz