sobota, 26 listopada 2016

#34 Oceana

Oceana Mahlmann urodziła się 23 stycznia 1982 w Wedel.Niemiecka piosenkarka.22 sierpnia 2009 roku na 46.Międzynarodowy Sopot Festival otrzymała nagrodę Słowika Publiczności.Rok późńiej nagrodę Eska Music Awards w kategorii "Hit roku".Wraz z Przemysławem Juszkiewiczem brała udział w IX edycji Tańców z Gwiazdami.W 2012 roku została wybrana przez UEFA wykonawczynią oficjalnej piosenki Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie.Piosenka ta nosiła tytuł "Endless Summer".Ma ona na swoim koncie dwa albumy "Love Supply"(2009-Złota płyta) oraz "My House"(2012).Autograf ten zdobyłem dzięki pomocy kolegi mojej mamy.W 2012 roku w Kołobrzegu odbyło się Eska Music Awards 2012.Z tej okazji kolega mamy który wozi z takich okazji wykonawców miał akurat dowieść tam Ocean`e.Byłem oczywiście na tym koncercie.Gdy się skończył podszedłem do  busa i podałem kartkę prosząc o podpis.Oceana podpisała mi ją jednak nie zdążyła zrobić sobie ze mną zdjęcia.

Zdobyłem:Osobiście z dużą pomocą
Czekałem:-
Stan:Oryginalny
Z dedykacją:TAK
Ocena:3-Spoko


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz