niedziela, 13 listopada 2016

#33 Marcin "Różal" Różalski

 Marcin Różalski(ur.29 lipca 1978 roku w Płocku)-polski zawodowy kick-boxer i zawodnik mieszanych sztuk walki(MMA) w wadze ciężkiej,były mistrz świata organizacji ISKA i WKA w formule K-1.Dla wielu debil czy głupek.Dla mnie w porządku facet którego miałem okazje poznać.Dobry w tym co robi i przede wszystkim szczery.Nie obija w bawełne,mówi jak jest.Mocno zaangażowany w fundacje i w pomoc zwierzętą.Co chwile organizuje jakieś licytacje na dobro zwierząt.To się szanuje.


Kick-boxing:
Liczba walk:23
Zwycięstwa:15
Przez nokaut:9
Porażki:7
Remisy:1
Nieodbyte:0

MMA:
Licba walk:10
Zwycięstwa:6
Porażki:4
Remisy:0

Przepraszam za nieobecność,ostatnio nie dostaje autografów ale mam nadzieje ze to tylko cisza przed burzą.Mam jeszcze jakieś 20 autografów których nie opublikowałem ale ciągle czekam na nowe żeby zawsze mieć jakieś zabezpieczenie.Pana Marcina spotkałem tak samo jak Michała Materle na gali Eska Music Awards 2014 w Szczecinie.Szedłem w stronę sceny gdy zobaczyłem ich razem z Moksem.Jak już pisałem w poście z Materlą że wzięłem odnich podpisy oprócz Moksa który się awwanturował,jeśli chcecie poznać tę historię w całości zapraszam do tamtego postu.

Zdobyty:Osobiście
Czekałem:-
Stan:Oryginalny
Z dedykacją:NIE
Ocena:4-Ważny

2 komentarze: