środa, 27 lipca 2016

Kilka porażek

Mimo że blog coraz bardziej się rozkręca to ostatnio nie mam szczęścia do autografów.Najpierw zwrot od Bogusława Lindy,potem cisza po wysłaniu listu do Andrzeja Wajdy oraz Janusza Gajosa,odmowa od pana Remigiusza Mroza,następnie mimo wysłania adresu to zero odzewu od Mesuta Ozila,odmowa z fundacji pana Bohdana Smolenia ze względu na jego stan zdrowia co oczywiście rozumiem i teraz jeszcze dostałem wiadomość ze strony braci Kliczko że nie mam na co liczyć jeśli chodzi o autograf ale cóż głowa do góry,dzisiaj już troche powysyłałem próśb i jestem dobrej myśli.Za niedługo będę pisał do pierwszej zagranicznej gwiazdy jaką jest Ice Cube więc jest dobrze.Posty będą się pojawiać bo mam dla was jeszcze mnóstwo podpisów z kolekcji której tutaj jeszcze nie ma więc Do Dzieła :) I przy okazji tego postu chciałbym podziękować WSZYSTKIM którzy śledzą tego bloga...Dziękuje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz