piątek, 8 lipca 2016

#13 Quebonafide oraz VNM`a

Quebonafide a właściwie Kuba Grabowski
urodzony 7 lipca 1991 roku
w Ciechanowie.Polski rapowy freestyle`owiec.Autor takich
płyt jak Ekletyka,Płyta Roku
(wraz z Eripe),
Erotyka(mixtape),
Ezoteryka,Demówka EP
 oraz niedawno Hip-Hop 2.0.
Jeszcze w tym roku powinien
 się pojawić album Egzotyka.
Raper posiada jedną złotą płytę.






Quebonafide znany jest przede wszystkim ze swojej samodzielności,odwadze oraz oryginalnością.Oglądając jego klipy wybieramy się w podróż po całym święce od Meksyku po Dubai.Mało który polski wykonawca ze sceny hip-hopowej obrał sobie na cel tak egzotyczną droge.Mało który odważyłby się robić klipy i album na 7 innych kontynentach.Jest jednym z lepszych w polskiej rap grze a ma przecież 25 lat dopiero.Co się będzie diało za 10 lat ? Zobaczymy czy nie spocznie na laurach.Mam nadzieje że nie.




       
Jeśli chodzi o wyświetlenia na YouTube to ich też  nie brakuje:
quebahombre-6 838 084 wyświetleń
Bollywood-3 772 282 wyświetleń
Szejk-2 419 352 wyświetleń
Oh my budda-3 667 013 wyświetleń
Enigma Room-1 429 812 wyświetleń
Hype-6 996 496 wyświetleń
gościnnie w Idą Asy w klub-3 644 481 wyświetleń
gościnnie w Czarne Okulary-4 663 019 wyświetleń









VNM a właściwie Tomasz Lewandowski urodził się 25 stycznia 1984 roku w Elblągu.Polski raper który poza solową działalnością artystyczną współpracował z takimi artystami jak Pezet,Fokus,donGuralesko,Sokół,Fu czy inni.Autor takich płyt jak Na Szlaku Po Czek,De Nekst Beat,Etenszyn:Drimz Kamyn Tru,ProPejn cy Klaud N9JN.Raz zdobył złoto za album Etensyn.







Jak zdobyłem zdjęcie z VNM`em i Quebonafide`m oraz jego podpis ? To kolejna ciekawa historia.Mianowicie 2 lipca 2016 roku nad jeziorem miedwie odbył się ich darmowy koncert.Oczywiście musiałem się tam wybrać.Impreza miała się zacząć około 20:30 więc 19:45 już byłem.Było dość chłodno więc postanowiłem pójść po bluze ponieważ niedaleko mieszka moja babcia.Udałem się po bluze i wracając będąc niedaleko amfiteatru zobaczyłem osobe wyglądając jak VNM.Miałem dość mieszane uczucia ponieważ nie wiedziałem czy podejść czy nie i właśnie w tym momencie dwie dziewczyny podbiegły do niego więc ja również tak zrobiłem.Kazał mi podejść z nim do samochodu.Wsadził teczke i odebrał telefon.Dużo przeklinał ponieważ okazało się że musi wrócić na backstage aby podpisać jakiś dokument.Ledwo robiłem zdjęcie ponieważ naprawdę się śpieszył.Pobiegłem do kolegi się pochwalić a potem powiedziałem do niego że Quebo na pewno również tamtedy będzie wjeżdzał.Czekaliśmy jakieś 20 minut(kilka razy myląc go z jakimś człowiekiem) i podjechał samochodem jednak z niego nie wysiadał.Chciałem wtedy do niego podejść jednak powiedziałem sobie w myślach aby poczekać aż z niego wysiądzie.Siedział tak niecałe 10 minut.Gdy nagle spoglądam w jego strone a on na wstecznym wyjeżdza z prakingu.Mówie sobie "boże co ja zrobiłem".Na szcześćie okazało się że wjedzie na parking obok i wtedy podszedłem i spytałem czy moge zdjęcie i autograf.Rozśmieszyło mnie że po 20 minutach czekania kolega Queb`a powiedział "Ale wam się udało" ale cóż byłem naprawdę szczęśliwy.A sam koncert rewelka :D

Zdobyty:osobiście
Czekałem:-
Stan:oryginalny
Z dedykacją:Nie
Ocena:4-ważny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz