czwartek, 22 grudnia 2016

Ktokolwiek słyszał-ADRESY

Przede wszystkim chciałbym życzyć wszystkim wesołych świąt !! Szczęśliwego Nowego Roku i żeby nikogo z naszych bliskich nie zabrakło.Ten rok zabrał wielu wspaniałych ludzi i oby przyszły był troche bardziej pobłażliwy.Narazie nie wrzucam postów ponieważ czekam na kilka perełek i mam zamiar od Nowego Roku się nimi chwalić jak już do mnie dotrą.W tym poście jednak bardzo proszę o kontakt na e-mail( lukasz.autograf@autograf.pl ) lub poprzez formularz kontaktowy jeżeli wie ktoś jak mogę wysłać list do osób poniżej.Bardzo mi na tym zależy a sam szukajać nic nie znalazłem.Może źle szukałem jednak jeżeli ktoś chciałby mi pomóc to byłbym wdzięczny.Jeżeli ktoś zamiast pomocy woli wymianę to to również wchodzi w grę.Dziękuje i pozdrawiam ;)
                                                                                                  Łukasz

-Artur Szpilka
-Jerzy Trela
-Anthony Joshua
-Tomasz Adamek
-Danuta Szaflarska
-Tomasz Majewski
-Cezary Pazura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz