wtorek, 26 lipca 2016

#17 Sobota

Michał "Sobota" Sobolewski znany również jako S.O.B urodził się 25 lutego 1977 roku w Szczecinie. Polski raper
działalność artystyczną rozpoczął pod koniec lat 90.XX wieku.      

                         



Albumy:

SOBOTAŻ
data: 28 październik 2009
wydawca: StoProcent Rec.
POL:15 tyś.+ (Złota Płyta)

Gorączka Sobotniej Nocy

data:8.10.2011
wydawca: StoProcent
POL:15 tyś.+ (Złota Płyta)




X Przykazań

  data: 7 grudnia 2013
  wydawca: StoProcent
  POL:15 tyś.+ (Złota Płyta)

SOBOTA
data: 6 listopada 2015
wydawca: StoProcent.
POL: 30 tyś.+(Platynowa Płyta)


Autograf zdobyłem podczas spotkania autorskiego w szczecińskim salonie Stoprocent.Sobota jako człowiek naprawdę bardzo w porządku.Pamiętam dałem mu płyty do podpisu a on taki ździwiony bo większość osób przyszło z naklejkami albo po zdjęcie a ja przyszedłem z całym jego dorobkiem muzycznym i wtedy odbyłem z nim krótki dialog:
-Podpiszesz mi jeszcze płyty ?
-Tak,oczywiście.
-Cały dorobek.
-No właśnie widzę,bardzo ci dziękuje,piękna kolekcja.
-Dobra muzyka to trzeba kupować.
-Bardzo ci dziękuje
:)

Zdobyty:Osobiście
Czekałem:-
Stan:oryginalny
Z dedykacją: Nie
Ocena:5-Bardzo Ważny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz